Гарантія на товар
На товари, придбані на сайті mills.com.ua, надається гарантія у відповідності до діючого законодавства України. Гарантія поширюється на недоліки або дефекти товару, котрі виникли з вини виробника. термін гарантії залежить від виду товару, сервісної політики виробника, а також від норм і правил українського законодавства.
Гарантійний період
Гарантійний період – це термін, протягом якого покупець, виявивши недолік товару має право вимагати від виробника або продавця вжити заходів щодо усунення дефекту. Виробник має усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушення покупцем правил або умов експлуатації товару.З якого моменту починається гарантія?
В більшості випадків гарантійний термін починається з моменту отримання товару покупцем, якщо інше не передбачено договором. На сезонні товари гарантія починається з моменту початку сезону.
Гарантійне обслуговування передбачає:
- усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар з доплатою;
- повернення товару та перерахунок грошових коштів на рахунок покупця.
Гарантійне обслуговування не здійснюється у випадку:
- закінчення гарантійного терміну;
- порушення умов експлуатації;
- механічних пошкоджень товару;
- недотримання вимог інструкції з експлуатації;
- пошкодження товару або його втрата внаслідок обставин непереборної сили;
- навмисних або ненавмисних дій покупця або третіх осіб;
- при відсутності документів, що підтверджують придбання товару;
- транспортного браку що виник в результаті самостійної доставки товару покупцем;
- браку що виник внаслідок зборки або монтажу, в разі якщо покупець самостійно виконував вказані роботи;
- в інших випадках, вказаних в гарантійній документації продавця або виробника
Обмін і повернення
Для здійснення повернення (незалежно від його причини) покупець повинен написати і підписати заяву на повернення, зазначивши в ньому найменування і кількість товару, що повертається, причину повернення, а також інші дані, визначені чинним законодавством України.Повернення товару належної якості
Повернення і обмін товару належної якості може бути здійснений протягом 14 днів без врахування дня покупки, якщо зазначений товар не був у використанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, упаковка, пломби, не пошкоджені фабричні ярлики. Товар має бути повернутий у своєму оригінальному пакуванні, а в разі доставки поштою - з супроводжуючими посилку документами. Товар належної якості повертається виключно при відсутності ознак використання, в непошкодженій упаковці, в повній комплектації з повним комплектом документів.
Повернення товару протягом гарантійного терміну
Заміна або повернення товару протягом гарантійного терміну здійснюється за наявності істотного недоліку, який може бути підтверджений виробником або авторизованим сервісним центром. Вимоги покупця щодо повернення товару з компенсацією його вартості задовольняються за умови виконання покупцем всіх дій, передбачених чинним законодавством України, включаючи надання разом з товаром заповненої та підписаної заяви на повернення товару. Товар що повертається має бути повернений в належній упаковці в повній комплектації. Покупець має надати разом з товаром всі супровідні документи і документи що підтверджують наявність істотного недоліку.
Товари, що не підлягають обміну і поверненню
Зверніть увагу, що Кабінетом міністрів України визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. У зазначений список, крім іншого, входять наступні товари:
• перо-пухові вироби;
• швейні та трикотажні вироби;
• дитячі іграшки м’які;
• тюлегардинні та мереживні полотна;
• білизна натільна;
• білизна постільна;
• панчішно-шкарпеткові вироби;
• товари для немовлят;
Також зверніть увагу, що згідно з чинним законодавством, не підлягають поверненню товари, які виготовлялись або привозились під індивідуальне замовлення.
З будь-яких питань, пов'язаних з гарантією, поверненням або обміном товару, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном або надішліть листа на адресу електронної пошти зазначеної на сайті. Ми будемо раді допомогти і зробимо все можливе, щоб від покупок у Вас залишились тільки приємні враження!